onsdag 27. mai 2015

Russe tiden

Ettersom vi var Russ i år fikk vi en oppgave med å lage en fotoreportasje.
Uheldigvis tok jeg ikke så ekstremt mange bilder, men det var fortsatt nok til å jobbe med.


Fotoreportasje var og noe som vi hadde på prøve eksamen, og de fleste ikke helt viste hva var. Så det var greit å få en oppgave hvor vi kunne jobbe mer med det og få kunne lære av de feilene vi gjorde da.
Jeg fikk ikke med meg i begynnelsen at den skulle være helt A3, så min er litt tynnere enn det. Men jeg føler at det var lettere å sette det sammen når det var i dette formatet.

Jeg merket da jeg jobbet at mange av de bildene som jeg hadde var ganske like, noe som jeg angrer litt på, men det er for sent å fikse det nå.

Jeg prøvde å få en balanse mellom bildene, men det er ikke alltid like enkelt når de er så like.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar